Saturday, November 7, 2009

Ostatnie zdjecia

6 comments:

Anonymous said...

No Michałku!
Muszę przyznać, że jesteś czarodziejem. Naprawdę piękne zdjęcia, może modele troszkę dziwni, ale zdjęcia są piękne.
Dziękujemy za mile spędzone chwile razem i śliczną sesję.
Buziaki :-)
Moncia!

Unknown said...

No przyjemnosc po mojej stronie Moniczko! :D

To co - robimy z tego album taki A3/A4? I jedno na plotnie duze? jak tak to ktore? :)))

Anonymous said...

No jasne, że robimy. Będzie fajnie wyglądać. A zdjęcie na płótnie to musze z Grubką usiąść i wybrać, bo raczej sam to chyba mi nie pozwoli hahahaha. Wiesz on też musi pięknie wyglądać....

Unknown said...

hmm... no to raczej nie Moncia pisala :) kto to sie wstrzelil bez podpisu???? :)

Anonymous said...

No to Moncia nikt inny, a czemu pomyślałeś, że to nie ja. To ja. Tylko zapomniałam się podpisać. A tak w ogóle to poważnie mówię muszę z Krzyskiem wybrać to zdjęcie na płótno. Muszę Ci powiedzieć, że bardzo się postarałeś, bo przed obróbką nie wyglądało to za ciekawie :-)

Moncia :-)

Unknown said...

:) ah, jakos tak myslalem ze sie ktos podszyl pod ciebie :D

hmm... no czuje sie urazony ;)od samego poczatku bardzo ciekawie wszystko wygladalo... wiele nie zmienilem procz kolorow ;DDD

no pomyslcie takie mozna zrobic na A0 - to jakies 120cm na 80cm o ile sie nie myle...